Sayfalar

17 Aralık 2011 Cumartesi

17.12.2011 BAÜ Ömer Ekinci Konferansı

Bugün hayattımda katıldığım birkaç seminerden biri oldu . Açıkçası seminer öncesi konuşma yapacak kişilere bir gün önceden bakmıştım ama bu kadar samimi bir seminer  olacağını düşünmemiştim. Ben istediğim ve gerçekleştirmeyi arzuladığım hayallere her gün yaklaştıkça bir o kadar uzaklaştığımı sanırdım. Belki de o hayaller yapılması mümkün olsada yeterli inanca sahip olunamadığından hayatta gerçekleştirilmesi en zor hayaller gibi görünmeye başladı. İşte bugün belki de bu ihtiyacımız olan inanca biraz daha sahip olduğumuzu düşünüyorum. Kimin mi sayesinde? Ömer Ekinci.. Bugün verdiği benimde öğrencisi olduğum üniversite konferansında birçok kişinin hayallerinin ve hedeflerinin peşinde koşması gerektiğini ve onlara inanmasını sağladı. Bu inandırışa kesinlikle birçok kişinin belkide salonun hepsinin ihtiyacı vardı. İstisnalar her zaman ayrı ama ben  milletimin öğrencilerinde bir özgüven eksikliği olduğunu düşünüyorum. Belki de bende dahilim buna...Nedeni çok basit ; küçük yaştan beri kişilere sorumluluk yüklenmemesidir, sorunlarını kendi başlarına çözmelerine izin verilmemesidir... Bir ara salonda bir şans kelimesini duydum . Ben hayattımda hiç bir zaman neden bilmiyorum ama şansa inanmadım. Sınavdan iyi veya kötü almamı yüzdeliklere vurup şans demedim veya bana piyango oyunları bile şans olarak gelmedi. Çünkü şansın bile şanslı olmadığına inandım ...  Ve bugün Ömer Ekinci'nin dediği ve hoşuma giden en güzel sözlerden biriydi: "Dünün hayalleri bugünün gerçekleridir." İşte bu söz benim hayata bakış açımı bir adım daha farklılaştırdı ve onun için olan hayallerime daha da inandırdı. Teşekkürler Ömer Ekinci...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder